nuffnang ads

Apr 26, 2010

Mereka




Melaka sudah tiba, sudah tiba ke melaka. Mana2 pun boleh la asalkan aku dah selamat sampai. Agak penat tapi gigihkan diri pergi tengok carry mark dengan petto jee (bukan nama sebenar) dan odah (juga bukan nama sebenar). Tetiba jumpa Cinta Kosong(dah memang sah bukan nama sebenar). Niat di hati memang nak je letak nama dorang tapi untuk mengelakkan daripada disaman or something like that, terpaksa pakai nama samaran, hahahaha.

"Kau letak picture aku confirm blog kau femest," said Petto jee.

Boleh caye ke? Ah! pedulikan beliau. Petto peace...kenapa aku hyperactive sangat ni? korang rasa? ha? dah ada awek baru? uish memang takla kan. Muka tak ensem nak ada awek, boleh jalan la waWan! Maybe sebab carry mark yang aku rasa boleh dibanggakan, entah time bila aku study. Tuhan 2 maha memberi kan lagi maha mengasihani. As long kita tak lupa Dia, Dia akan ingat kita (tazkirah pagi isnin).
Still teringat lagi kata2 anak buah aku pagi tadi before bertolak balik melaka.

"Pak Uda dah nak balik ke? "

Semalam dorang dah pesan janganlah balik hari ni,ahad kan cuti, balik jela isnin. Hm..so korang dah tengok rupa mereka camne kan, ade made in China, Jepun dan sewaktu dengannya. Nakal takyah cakaplah, memang stok nakal tahap gaban (yela dah nama kanak2). So titles 'mereka' kat atas ditujukan untuk anak2 buah aku. Cepatlah besar!! Penat melayan korang.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...