nuffnang ads

Apr 16, 2011

no trust no love

aku tak persoalkan segala macam benda yg rutin bagi dia sebab aku percaya,
aku percaya dia sudah cukup matang untuk menilai yg mana baik untuk dirinya.

aku pertaruhkan semua hati, jiwa, perasaan atas dasar kepercayaan,
aku percaya dia juga seperti perempuan lain, impikan hanya seorang lelaki yg mutlak miliknya.

aku biarkan dia ketawa seharian sebab aku selalu percaya,
aku percaya dia berhak untuk selalu gembira selepas banyak rintangan yg terpaksa dia lalui.

aku yakinkan dia tentang apa yg sedang dan bakal kita lalui sebab aku sangat percaya,
aku percaya dia faham betapa aku tak pernah berniat buruk dalam hubungan ini.

aku pekakkan telinga bila ada yg bercerita itu ini tentang dia sebab aku percaya dia,
aku percaya dia seperti yg aku kenal, bukan dari mereka yg kenal hanya pada nama.

aku benarkan dia pasang angan tentang masa depan kami sebab aku percaya,
aku percaya dia untuk aku.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...