nuffnang ads

Sep 13, 2010

ending yang buruk

3 hari dapat rm270? bukan duit raya tapi duit aku kerja ye. orang lain gigih beraya aku gigih bekerja. raya tetap raya. ada la dalam 3 bulan aku tak kerja so boleh tahan penat, berdiri 9 jam scan barang tak berhenti henti, jumpa macam macam jenis manusia yang baek mahupun lahanat n paling penting, yang amat penting sekali and yang sangat penting, cun gila cashier baru ni! puteh tak ingat dunia. tak leh concentrate aku kat kaunter. cepatlah approve aku puteri! *gedik nk mati... sebab: single memang macam ni
ok raya tetap raya so ade la buah tangan sikit, apa dia? ni ha gambar gambar kanak riang abad ini. sementara tunggu gambar upload, storyboard? wow terbaik kot tapi tak start lagi,huh. idea dah ada. kena cari rumah banglo buruk, tak kesah la banglo ke tak janji BURUK, sorang gurl free hair and boy,tilam, kipas. okay tu je! cerita ini sesuai untuk semua lapisan masyarakat, kau ingat aku buat cerita 18sx ke siap ada tilam bagai? haish yang penting excited sial....yang laen kena tunggu ok.
esok nak gi bank aku nk bank in semua duit tu, simpan untuk kemudian hari. agak berwawasan disitu. untung siapa dapat aku ni, akan ku belikan sebuah banglo besar, kereta besar, semua besar tapi for sure wife aku tu kecik orangnya. ni bukan angan angan tapi perancangan masa hadapan,dia layak dapat apa yang patut dia dapat. ada faham? bagus sebab layankan aku.. sebab apa aku single skrg? sebab
"AKU RASA AKU TAK DAPAT BAGI APA YANG PATUT DIA DAPAT"
takpe aku akan usahakan untuk dapat semua tu! bodo apa aku merepek melalut ni macam orang ilang bini je. weyh awk tu single. suka hati aku la kan.haha sumpah bangang post aku kali ni...nampak sangat desperate. atas sebab sebab yang tertentu ganbar tak dapat di upload.. gila, tidur -_-

happy but need someone. weird!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...