nuffnang ads

Sep 14, 2010

raya sengsara

dear diary,
(ala ala cerita the vampire diaries)

Setelah berkurun lamanya tak menyumbangkan suara untuk me'sumbang'kan lagi lagu,at last sumbang semua lagu lagu yang aku karaoke tadi. 1st song suara merdu la jugak, jangan pernah berubah by st12, 2nd song merdu serta lunak, selamat malam by faizal tahir, last song hancur! tinggal kenangan by saleem.. si safwan sengal tu tak habis habis suruh aku jgn sedih..gila!
Idea asal nk lepak mamak je tapi tu la bosan plak tengok muka baiya yang sepesen tu, mee goreng aku dah la tawar. mahal! apa lagi pergi karaoke pekena dua tiga lagu. sampai je tengok pondan tengah menjaja kat situ,maksiat la gila! masyallah...
Okay jadual untuk esok dijangka pack, tentatif program seawal jam 9 pagi. nama program ni ialah BERAYA TAK INGAT DUNIA. dijangka dalam 10 rumah akan kami lawati, jangkaan sahaja.
Lusa pulak mendapat undangan oleh cik eika untuk menonton wayang bersama beliau dan rakan rakan, turut mendapat pelawaan cik honey untuk lepaking bersama beliau, rindu barangkali??
Alamak inas! tengokla kalau sempat esok aku pergi rumah kau dgn aizat, sumpah lupa!
Assignment entah kemana. wawan wawan.

*menyampah dengan wawan ni, selalu tangguh kerja. bodo tu aku la!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...