nuffnang ads

Jan 2, 2011

kalau berani POKE la

azam tahun baru? banyak, banyak, dan banyak. aku tak nak kecoh kecoh tapi tertarik dengan entry orang lain yg azam tahun baru dorang sangat outdated, MAYBE. so ni antara azam yang korang kena fikir kan untuk aku.

1. bila ramai orang dah tegur aku ni dah makin gemuk, korang rasa apa azam tahun baru aku?

2. bila orang selalu cakap aku ni banyak melawak, tak serius dan selalu main main, korang rasa apa azam aku?

3. bila ada yg tegur aku ni boros sangat, korang rasa apa azam aku?

4. dan bila aku jeles tengok orang lain sweet, romantik dengan couple masing masing, agak agak apa azam aku?

tak payah la nak list semua azam kau, belum tentu ada orang baca. PERINGATAN, azam azam ni mungkin boleh berubah dan terbatal dengan sendirinya, tertakhluk kepada terma dan syarat. yg no 4 tu wajib la kot.

**mula fikir pasal teman sehidup semati, anyone?? POKE me at FACEBOOK kalau sudi, identiti anda tidak akan didedahkan. selamat tahun baru dan selamat pulang ke pusat pengajian masing masing.



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...