nuffnang ads

Feb 17, 2011

diri yang hilang..

aku dilahirkan sempurna sihat tubuh badan, punya akal, punya hati sama jiwa. aku juga dibesarkan dengan kasih sayang, dengan belaian serta cinta ibu. semua tentang kita sama, apa ada pada engkau itu lah pada aku. tapi manusia selalu lupa aku manusia biasa, mampu rasa sakit.

kekadang kecewa bila niat yg ikhlas sering disalaherti

kekadang remuk bila niat untuk menyayangi dikotak katik.

kekadang rasa diri tak diperlukan sedangkan setiap masa selalu ada.

dan,

paling kecewa apabila kepercayaan yg seluruh itu dibalas dengan penipuan.

aku tak pernah minta diri dihargai, disanjung, cuma layan aku seperti manusia biasa, yg punya perasaan. *aku tak pandai mengadu sakit pada siapa siapa tp blogspot selalu ada untuk aku.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...