nuffnang ads

Feb 4, 2011

soalan wajib setiap hari

seperti sedia maklum kami pelajar UITM sedang bercuti selama seminggu, bermakna terlepas sikit bebanan sebagai seorang pelajar, tak ada test mahupun quiz tapi aku tak. hari hari aku kena jawab quiz seorang makcik ni. even soalan tu dah lama kantoi tapi dia still akan tanya , tanya, tanya, dan tanya sampai dia rasa dia puas hati dengan jawapan aku. antara soalan soalan yg sering dan wajib aku jawab setiap hari sekarang ni ialah:

1. "AWAK SAYANG SAYA?" so kalau aku jawab "YE SAYA SAYANG AWAK" then akan timbul lagi soalan lain yg berkait;

2. "KENAPA AWAK SAYANG SAYA?" dan bila aku jawab "SEBAB SAYA NAK AWAK". cepat cepat dia akan tanya lagi soalan yg sewaktu dengannya;

3. "KENAPA AWAK NAK SAYA?" dan kalau aku jawab lagi "SEBAB SAYA PERLUKAN AWAK", maka dia tak kan duduk diam, dia akan kemukan soalan soalan lain yg dia rasa patut dia tanya lagi;

4. "KENAPA AWAK PERLUKAN SAYA?" aku pun jawab "SEBAB SAYA DAH TAK NAMPAK ORANG LAIN, SAYA ADA AWAK, SAYA PERLUKAN, SAYA NAK DAN SAYA SAYANG AWAK SORANG JE." jangan ingat dia akan diam macam tu je sebab banyak lagi soalan yg dia akan tanya.

bila dah selalu sangat hadapi situasi macam ni aku sedar yg bukan senang untuk seseorang perempuan tu accept someone as a teman hidup dia, perempuan tu akan pastikan lelaki tu betul betul nak dan hargai dia. aku suka dengan soalan soalan dia tu sebab benda ni akan buat otak aku alert, setiap hari akan refresh balik yg aku hanya ada dia :D

*jangan tamak, syukur dengan apa yg ada sekarang ni. orang tamak selalu rugi.


4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...