nuffnang ads

Mar 25, 2011

20 tahun, cerita baru.


terima kasih mak sebab 20 tahun lepas sudi bertarung nyawa kat hospital sultanah aminah johor bahru untuk lahirkan orang. terima kasih jugak abah sebab masa tu sudi azan kat telinga orang. terima kasih tak terhingga jugak kat kaklong, kak fidah, kak lina sebab terima aku seadanya time tu even aku tahu korang jeles sebab aku anak lelaki first..haha.


genap umur aku 20, tak ada lagi belas belas. kadang kadang aku rasa yg hidup ni cepat sangat berlalu. lebih kurang 2 tahun yg lepas masuk UITM, lebih kurang 3 tahun yg lepas tinggalkan zaman sekolah. hari ini umur dah 20, tahun depan dah 21, entah 4 5 tahun lagi korang dapat tahu yg aku dah kahwin.

syukur alhamdulillah, aku masih hidup.
buat mereka mereka disekeliling aku, terima kasih.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...