nuffnang ads

Mar 5, 2011

tak perlu takut dengan sesuatu yang tak salah

tak perlulah rasanya bercerita dengan semua orang tentang bahagia yg aku rasa, yg dia rasa.
tak perlulah rasanya buat press conference dekat dewan kuliah or dataran keris(uitm melaka) tentang apa yg kami pendam.
tak perlulah rasanya hebahkan pada satu malaysia bahawa kami bukan sekadar kawan biasa.
tak perlulah rasanya show off pada khalayak ramai, berdua sana sini jika memang dah berpunya.

aku bukan menafikan tetapi cukup jika perasaan ini hanya aku yg rasa (hanya di belog ni) dan lebih manis jika tidak ditokok tambah oleh mereka yg bermulut busuk.
aku bukan artis, bukan pujaan ramai. so tolong luputkan aku dari minda kalian.

yang lepas tu biarlah berlalu pergi. pandang depan, fikir tentang hari esok.

no matter what happen, i here with u, to love u.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...