nuffnang ads

Mar 19, 2011

second stage

alhamdulillah masih lagi dibangunkan dari tidur seperti biasa disamping orang yg tersayang, family tercinta serta rakan taulan.

sebelum tu,maaf if apa yg aku tulis ni buat korang jeles, makan hati, or apa apa yg sewaktu dengannya. wawan memang jiwang.

kalau sebelum ni dia selalu tanya awak sayang saya ke tak, kenapa awak nak saya dan sebagainya, kali ni kami sedang melalui stage yg kedua. stage dimana untuk mendapatkan kepercayaan serta percaya antara satu sama lain. selalu aku pesan, "as long awak percaya saya, awak jujur dengan saya and macam tu la jugak saya, insyallah apa yg kita harapkan, apa yg kita buat sekarang ni tak sia sia".

even kami dah lulus dengan cemerlang stage yg pertama, korang ingat dia akan diamkan diri? tidak sama sekali. akan wujud soalan soalan yg baru yg memang ada kewajaran untuk dia tanya. sebagai contoh:
bila aku cakap nak pergi lunch then selaju yg mungkin akan ada soalan, "lunch dengan siapa. dekat mana?".

dan time bila aku ke library (pergi baca suratkhabar je pon), selaju yg mungkin jugak akan ada text masuk, "pergi library dengan siapa, buat apa?".

bila ke kelas dia akan tanya jugak, " pergi kelas dengan siapa?". so aku akan cakap pergi dengan simpolan bin simpolan. *lately ni dah tak tanya soalan ni sebab dia dah tahu aku akan pergi kelas dengan siapa. tak pon sorang sorang.

seperti sedia maklum uitm baik hati sediakan pasar malam dekat dalam area uitm ni, so bila kelas habis destinasi yg dituju ialah pasar malam. sepantas kilat tett..tett..tett.. "awak pergi pasar dengan siapa?"

dan bila dia tanya, "awak buat apa tu?", aku jawab "tengah on9". cuba teka soalan apa yg dia akan tanya..
"on9 dengan siapa je?".

aku tak pernah meluat dan bosan dengan soalan soalan dia sebab dia berhak tanya dan itu fitrah manusia. bila kita sayang someone, kita akan ambil berat pasal orang tu, dan kalau boleh nak tahu semua. alhamdulillah dia dah kenal mcm mana aku.

"as long kita saling percaya satu sama lain"

*okay from now wan mohamad shaharudin dah ada girlfriend yg sah! :) GIRLFRIEND! sila hapuskan segala perasaan anda terhadap saya sebab saya ada dia.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...