nuffnang ads

Nov 11, 2010

kita sama


kalau lah kita dilahirkan sebagai OKU, apa agaknya perasaan anda anda sekalian?

semalam aku ada usha gambar kwn aku kat fb. ada sorg mamat ni komen ape tah, sah sah la kawan aku tak faham. then kawan aku tanya "u cakap ape ni tak faham la'. mamat ni jawab, "maaf la saya oku". biar betol mamat ni, aku pon try usha profile dia and sah memang dia oku maybe bisu atau yg lain lain kot. sedih bila baca balik comment dia "maaf la saya oku".

ya Allah ya tuhan ku kau permudahkan la segala urusan hamba hamba mu yg lemah ini terutamanya mereka yg dilahirkan tidak cukup sifat, cekalkan lah hati hati mereka agar terus tabah menempuhi segala dugaan mu ya Allah. lindungi mereka dari segala musibah. amin ya rabbalamin.

*aku dah start belajar bahasa isyarat :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...