nuffnang ads

Dec 1, 2010

jujur

baru nk berangan angan macam dalam cerita cerita melayu yg berkisahkan tentang student university or college yg bercinta. pergi kelas sama sama then lunch sama sama dekat cafe. study pon sama sama dekat library. petang lepak dekat tasek tun fatimah tengok sunset. semua yg indah indah. tapi... angan tu mungkin tak kan penah muncul dalam dunia nyata..susah. betul la cinta tak semestinya memiliki, klise sgt ke?

bukan aku tak try, aku try! memang orang selalu ckp susah nak dapat sesuatu yg berharga, or bernilai. kita kena usaha lebih, usaha, usaha, usaha biar lah penat ke, sakit ke, demi nak dapatkan yg satu tu. tak apa aku suka dengan semua tu. aku cuba semua. aku cuba jugak baiki kelemahan aku demi yg satu tu.

bukan bermakna aku give up. tapi percayalah wan mohamad shaharudin ni manusia biasa. bila dibanding bandingkan aku dgn yg lain, aku jadi lemah, ye aku kalah, ye aku tak ada semua tu, ye aku tak perfect. mereka lagi layak. aku apa yg ada? *huh.......
tapi aku tak pernah lupa untuk bersyukur dengan apa adanya aku hari ni.

kalau diberi peluang untuk bersua muka, tatap la dua mata buruk ni dalam dalam. tengok apa ada. keikhlasan atau pembohongan?

jujur, jika kamu masih sayang dia, teruskan dengan niat tu. apa apa yg terbaik untuk kamu, itu jugak la yg terbaik untuk aku. mungkin saat ni aku patut dengar lagu samson~tak bisa memiliki. yg pasti jauh dalam hati ini inginkan kamu.

whether u love me or you dont, life keeps going on. suatu hari nanti pasti bahagia tu milik aku jua. :)

monolog sangat dalam tapi tulus


2 comments:

  1. woah!!makan dalam brtul ayat ko ni,,,xpe wan,,jgn give up,,teruskan usaha,,,FIGHTING!!! :)

    ReplyDelete
  2. haha baek! kat cni la tmpt nk luahkan pape..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...