nuffnang ads

Dec 12, 2010

macam ni pon boleh ke?

AMARAN! entry kali ni MUNGKIN terdapat unsur unsur riak, bongkak dan sebagainya tetapi percayalah penulis tak berniat pun untuk membangga diri. sekadar berkongsi cerita.

disukai oleh "lelaki" atau dalam bahasa org putih 'taste' bukanlah sesuatu yang baru dalam hidup aku, dah 3 sem! mula mula sorang lepas tu dua, tiga dan seterusnya. dulu memang geli geleman bila dengar, naik bulu roma tapi sekarang ni suka hati kau la nak suka ke tak. yg penting mak straight nok!! haha.. so sampai sekarang aku still fikir lagi apa sebab dorang ni taste. mesti ada yang tak kena dengan diri aku ni. antaranya:

1. aku ni handsome ke? yela takkan suka suka hati dia je nak taste, kalau macam tu semua lelaki dia boleh taste. korang tak yah la jawab soalan aku ni, tak dapat hadiah pon, aku just tertanya tanya. nak kata handsome girlfriend pon tak ada. so tang mana yg hangpa dok suka sangat ni?

kalau la muka aku macam paul wesley ni, agaknya makin ramai "lelaki" yg taste agaknya -.-

2. muka aku ni macam perempuan ke? if dorang lelaki mesti naluri untuk bercinta tu kearah kaum yg berlawanan iaitu perempuan tapi aku ni LELAKI! jambu sangat ke muka aku ni? tak cukup jantan lagi ke aku ni? so aku mula fikir sebenarnya siapa yang confused? dorang ke aku?

*saya mungkin tak ada girlfriend tapi seriously i'm taken. PEREMPUAN okay bukan "lelaki" !!!!

5 comments:

  1. hahaha.....uols ELOK la....kata orang, CANDO (cara sebut,can-do)

    haruslaa semau org taste!! bapakk ahh....bangga gile roomate ngan hotstuff.

    tapi pelik, nape aku x penah prasan keluarbiasaan-kekacakkan kau? hermmm

    anyway, be proud if a GAY likes u, cuz gays will always like those yg HOT! so aku hot la tu!! ckp akt gf kau, die kene BANGGA kalau boyfren die ade laki minat.....taht means it's HOT! hahaha...


    p/s: jumpa kat lenduuuuu

    ReplyDelete
  2. *pembetulan* so KAU hot la tu!!

    p/s : lagu ni mcm kenal je...lagu setolibod aku yg x jadi tu kan...huhuhu.....mesti aku rindu aku sbab tu letak lagu ni kat blog kan?? SWEET!!!

    ReplyDelete
  3. ko x penah perasan sbb ko x fully transform lagi kot adie, opps,lekir 2203..haha

    ko knl sg2 gf aku..haha jeng jeng jeng

    ouuch! rndu sgt2 kot! haha next sem aku dpt bilik :)

    btw thanx yeah :p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...