nuffnang ads

May 8, 2011

tak ada benda yg kekal

Menyedari diri dah gemuk adalah satu perkara yg sangat menakutkan. Entah kenapa lately ni banyak sgt benda yg tetiba baru nak sedar, maybe sebab terperap je dekat rumah macam anak dara yg dalam proses nak putihkan kembali kulit. Dalam dunia ni tak ada benda yang kekal, manusia pun berubah, so biasa la tu kalau dulu kurus tetiba gemuk, dulu handsome sekarang tetiba macho. tettt!

so gambar dekat agak latest la jugak, yg biasa korang tengok hari hari dekat lendu, bagi yg dah lama tak tengok, inilah wan mohamad shaharudin. see, tak nak gemuk plak kan? dalam proses membina six pack tapi tinggal harapan jela bila dah cuti sem, makan makan makan dan makan.

ini sebelum masuk uitm, lebih kurang 2 tahun lepas. time ni berat aroud 60 la kot but now? rahsia kerajaan. orang selalu cakap badan makin berisi sebab bahagia la konon tapi baru je dua bulan aku bahagia so? tak ada benda yg kekal dalam dunia ni.

kadang kadang aku keliru bila ada yg cakap "kau makin gemuk la", lepas tu ada yg tambah "kau makin taff", "kau kurus la", "kau tak gemuk pun,biasa biasa je". yang mana satu sebenarnya ni? tolong comment sikit!

*BELOG BURUK LAGI USANG HANYA ADA JIWA *tak sangka ada orang guna aku punya ayat then letak kat header blog dia. terima kasih saya tahu saya femes.

2 comments:

  1. celah mane seyh ko gemuk..aku tengok kau kurus je...kalau dulu time darjah 6..tu baru gemuk!!! :D

    ReplyDelete
  2. terima kaseh ats komen anda..sy thu sy kurus...lalallalaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...