nuffnang ads

May 9, 2011

terima kasih saya tahu saya femes.

tetiba rasa nak blogwalking then nak dijadikan cerita terjumpa blog blog ni, apa yg menarik? dorang copy ayat aku! ok jangan cepat melatah. actually aku penah kenal n sangat kenal orang yg copy paste ayat aku ni. tapi takpela, chill sudah. (click image untuk besarkan)

blog 1: tak baik aibkan orang so aku dah blurkan nama blog dia, btw nice blog! keep it up!

blog 2: yg ni plak aku dah cut gambar2 dorang, nama pon dah bagi blur. nice blog too!

kau mampu orang copy paste ayat kau then letak dekat blog dia? TAK MAMPU! simple, bila orang buat macam ni means ayat kau tu not bad la.



3 comments:

  1. ntah2 die dah pakai lame dah wan..feeling je kau nie!hahahah

    ReplyDelete
  2. aku kenal la dorg ni, lagi 1 tgok la usia blog dia.. blog aku dah setahun lebih..lagi lama..

    ReplyDelete
  3. xpyh nk perasan sgt la kot..siap nk copy dorang punya blog ag. chill dah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...